We are more than we are, we are one.

Hejsan alla bloggläsare!
Bloggar typ aldrig längre menmen...
Nu har ju skolan börjat osv osv, hade min första läxa nu , HAHA hemskt :(
jaja, nu blir det bara att kämpa på och hoppas på det bästa!
Har nu städat, packat, ätit, bytt om och packat, skönt att ha det gjort.
Imorgon bli det att åka till nordstan och kolla på Kenza när hon ska ha uttagningen för modelljakten :) Roligt!
Mitt liv har varit väldigt mycket upp och ner på senaste tiden, har gråtit och skrattat väldigt ofta!
Både bra och dåliga saker har hänt,  mest dåliga saker.
Men jag tackar alla som har stöttat mig och stått upp för mig.
Tack!
Nu ska jag snart dra till stallet, puss!

We just wanna make the world dance
Forget about the price tag.

Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0