nej, jag har inte dött...

hejsan alla söta bloggläsare!
förlåt för typ sämsta uppdateringen ever, men jag glömde helt av bloggen och sånt, men ni verkar ju inte ha märkt det hahhaha.
nejmen, idag efter skolan var jag med sosso, ida och donja, hahah vi köppte 70 kilo godis och allt gick åt på typ 1 timma , vi hyrde 14 suger , och hahah ja den var ju som den var xd
gjorde en musikvideo till britneyspears och lite fler haha omg, menmen, tack för en underbar kväll tjejor! jaja, nu är jag hemma och elin är här, och elin vill lyssna på lady gaga, -.- HATA
aja, men nu ska vi mysa lite mer, ni får bilder på min outfit och facelook ;)


genomskinlig tröja - jc
jeans - cubus


sen hade jag lite smycken och sånt till men hade inte satt på mig dom när jag tog kortet ,

BYEEEEE

Kommentarer
Postat av: sofia jukka ägghuvud andersson<3

finna duu!!

2011-02-04 @ 20:20:15
Postat av: Linn

fin tröja, har en sån fast ett linne (:

2011-02-06 @ 01:33:36
URL: http://www.brunettenspuuss.se

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0