fröluundaaaaaaa med soffaaaan<3

hejsan alla fina, vackra, underbara, söta, goa & rara bloggläsare! <3
sitter framför datorskärmen nu som vanligt och bloggar :)
nu är sofia hemma hos mig och den sötan ska sova här :D
idag då som sagt lever jag fortfarande mitt nyttiga liv, jag känner mig såååå stark fasktist eftersom jag gick till macdonalds och istället för att beställa happy meal och pommes me cola, så köpte vi(jag & sofia) oss en cesar sallad!
den va faktist riktigt god!
rekommenderas!
fast hehe, nyss tryckte jag i mig en chips påse+en marabouchoklad+läsk :(

fast såklart var vi inte bara inne på donken ,  utan vi shoppade oxå lite :)
laddar upp bilder på lite stuffs jag köpte och lite annat smått och gott
hope you like it ;)



kärlek till bilden

gina , bh; 129 kr trosa; 69 kr

accent 349 kr


ett par spetsstrumpor och ett par ullstrumpor, 99 kr styck

midje kjol 99 kr

jaja, men ni får ha det superduperbra!
puss

Kommentarer
Postat av: melker

snygga brudar

2011-01-07 @ 01:41:06
Postat av: sofia jukka ägghuvud andersson<3

haha melker snäll duu ee ;)!



haha sååå snygga dom som är på bilderna ee dååå:O

pruta lite mer med läpparna gör de ;) hahahhahah XD



ja tycker vi va sjukt duktiga som tog chesarsallad och ramlösa<3

(bara för att jag ÄLKSAR riktig chesarsallad!!!!<3)

tror jag ska köpa den kjolen nästa gång jag är på torget :)!!<3



men duu vii får ses snart igen cpp <3

hihi duktig jag är som komenterar va ?!

mm de tycker jag :DDD



puss och kram älskar dig <3



// SOFIA JUKKA ÄGGHUVUD ANDERSSON <3

2011-01-07 @ 15:49:53
URL: http://florasofia.devote.se
Postat av: Jasmin

Hej jag gör gratis designe och header till folk.

Så om du är intresserad är det bara att kommentera en av mina inlägg och säga att du vill ändra på din blogg.

Annars kan du ju läsa min blogg! :)

2011-01-07 @ 17:07:20
URL: http://sonsons.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom följer inte riktigt order ! =)

2011-01-07 @ 21:08:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0