hemma hos papi

hejsan alla fina
sitter hemma hos pappa nu och passa min hund som har mens..gjorde en "blöja" till henne som är gjord av handdukar xd stackarn
aja, idag har jag bara slappat, första dagen på hela lovet jag bara har slappat och inte gjort någonting :)förutom att passa hunden då, men hon är inte så ansträngande
imorgon  blir det stan med elinettan, fick ju massa cash av mina kära kusiner :D
efter det ska jag sova hos enna, ska bli väldigt trevligt <3
mitt "nyttiga" liv började ju bra ..
åt till middag våfflor med massa grädde sen proppade jag i mig massa chips, choklad & cola :(
jaja ska endå ut och jogga imorgon på morgonen, tror jag , om jag orkar xd
men här kommer en bild på mig och elin i sommras när jag var blond, kisses and love


Kommentarer
Postat av: sofia<3

haha du samma här har fikat 2 gånger, och proppat i mej chips :P

vi e duktiga vi <3



ni e så sötta<3

2011-01-01 @ 23:10:58
URL: http://florasofia.devote.se

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0