hiss & diss


hej alla, tänkte hissa och dissa lite bloggerskor :)

tycker att  kissie ska få en hiss.
hon kanske inte är en sån jätte bra förbild och kanske inte någon man ska se upp till riktigt, men hennes blogg är underhållande och jag älskar att läsa den!


och en diss tycker jag att tyra ska få, asså de va ju inte hon själv som gjorde sig känd, alla vet ju vem hon är för att hon hänger med kenza liksom,, en diss för hennne.


en hiss för baby senorita! tycker hennes blogg är väldigt bra och älskar speciellt hennes videoinlägg, avundar hennes hår! haha så en hiss för henne!

en hiss till kenza!
tyckte förut att  hennes blogg vart lite tråkig, men nu älskar jag hennes blogg, plus att jag älskar att hon är så naturlig och en så bra förbild.
hiss för henne!


och en sista diss till dessie, tycker bara inte om hennes blogg..






Kommentarer
Postat av: ida ♥

saknar dig också skruven );

vi måste ses snart onge <3

2011-01-17 @ 19:17:05
URL: http://idaalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter senoritas blogg ??? :)



älskar din blogg ! :oo

2011-01-29 @ 13:57:03

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0