hundmässan :D

hejsan alla finisar!
sitter och lyssnar på britney spears min bby <3
aja, dagen dårååå
först vaknade jag typ 13 med soffan brevi mig, sen åt vi en seg frukost
sen skulle vi ut med min vovve men då va soffan tvungen att åka hem av okänd anledning,. hahah hennes mamma ringde och sa att hon skulle hem om en halvtimma så aa, jag fick gå ut med vovven själv :]
sen kom jag hem då åt jag lite sen typ kollade jag på en film som pappa hade fått av ngn som var 4 timmar lång :O haha , men nu sitter jag här och , jag gör vet inte vad hahah
men imorgon blir det hundmässan med nadjis :D
har hört att cesar millan *stavning* ska vara där :O typ my idol
aja, men ni får lite bilder från hund mässan imorgon, och kanske ett videoinlägg inann jag åker :)
pussshajjj


Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0