i've got the magic in me

hejsan alla bloggläsare!
sitter här på mitt rum och väntar på att det ska komma en kommentar under några av mina inlägg..
men nehe..ni bloggläsare är ju så tråkiga nuförtiden så ni dissar mig :(
taskigt tycker jag
aja, nu ska jag snart äta kvällsmat och kolla lite på tv, mys :)
min mamma tog hem massa nylonstrumpor från sitt jobb, jag hade bett henne om det eftersom jag ska på tjejmiddag på lördag :)
är ju mycket bättre nu
& har en perfekt outfit för de :D
men de får ni se på lördag, kommer massa bilder från tjejemiddan och allt säkert då eller på söndag :)
ser verkligen fram emot det, har ju varit sjuk hela veckan så tror säkert det kommer bli roligt med alla tjejorna :)
everybody knows that the party don't start til i walk in


gammal bild

Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0