lite efter

hahah hej bloggen, nu har jag prc duschat efter att ha ridit privasy på ranchens :)
de gick faktist ASABRA idag :)
aja, imorgon är de skola asså kan inte fatta det de e så jävla ficking kuksugar boring haha
nejmen , är ganska taggad nu inför plugget osv , vi går ju endå mot våren nu även fast det inte känns så .. :D
fuck vad jag längtar till sommaren när man kan gå i converse och shorts och linne och ligge och sola och vara brun utan ngn fucking brun utan sol -.- blir typ deprimerad när jag kollar ut genom fönstret , :(
men mst bara visa er en bild som togs på winter wonderland :I hhahah ser efterbliven ut men vad gör man när man dras in i en klump med araber?

aj puss hej, imon ska jag hem till mami då blir det bilder som jag inte tar från facebook m.m

Kommentarer
Postat av: sofia <3

va bra att de gick bra gummsan <3!!

du de är bara 98 dagar i skolan denna terminen ;) :DD!!

<3

pöss på dej <3

2011-01-09 @ 18:35:56
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 02:29:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0