trööött

hej hej bloggen
är så jääääääkla trött, asså seriöst jag är typ död, för de första sov jag hos sofia
för de andra är jag inte helt frisk
för de tredje gick vi och la oss 2
för de fjärde skulle jag upp plågis klockan 12
för de femte har jag mens
så nu ska jag dö i min säng
sen ska jag städa, + att de går inte att överföra bilder från mobilen så ni får nöja er med dettA
de är massa som har frågat om jag kan göra ngt men förlåt jag är så sjuuuuukt trött, men ni får ha de så jäääättteeee bra så ses vi ngn annan dag
hejdå

Kommentarer
Postat av: sofia<3

satckare <3

men duu komm upp kvart över till stallet , snälla !!! <3

älskar digg <3

2011-01-04 @ 13:40:03
URL: http://florasofia.devote.se

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0