NEHE SKIT I ATT KOMMENTERA DÅ

VARFÖR kommenterar ni inte? Har ni glömt av hur man gör eller? Har ingen lust att blogga om ni inte kommenterar , har nästan 100 besökare idag och ingen av er kommenterar , varför? Jaja, ni får en chans till.

Hejsan alla sötisar!
Har ju varit sjuk typ halva veckan men idag mår jag faktist ganska bra!
Har sovit idag massa timmar på dagen och det har faktist gjort susen!
Idag så mår jag då somsagt ganska bra så därför passade jag på att städa  ganska ordentligt i mitt rum, jag dammsög, dammade, la in massa kläder i garderober, ränsade i min SJUKT stökiga garderob osv osv osv...
Efter det tog jag en låååååång skön dusch, så nu sitter en ganska frisk Ylva här framför datan med nyduschat hår och insmord i BUS. Gjorde även ansiktsmask :) Snart ska jag över till min granne och kolla på massa filmer och bara myyyysa! Men ni får ha en underbar kväll! puss!

För någon dag sedan när jag mådde sämre, satt  och kurerade mig i mammas underbara morgonrock!

Jag nu, nyduschad, osminkad, fräsch, friskare :D

pussssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Skärp dig

Du har ju kommentarer på varje inlägg, ge dig

2011-03-11 @ 20:16:38
Postat av: sofia<3

ylva du får inte vara sjuk :O!!

kryya på dig gmn<3

sööt du ee!!:)

älskar dig min söta unge <3

saknar dig :(!

2011-03-11 @ 22:41:32
Postat av: eliin

hej!

haha,såg att du kommenterat dressyrmupparnas blogg i frågestunden å undrat vart linn köpt sina färgade träns ^^

ponnyprakt.se har iaf många träns man kan få i olika färger :)

if u would like to know ;D

kram ;)

2011-03-12 @ 09:12:22
Postat av: :)

Krya sötis och hoppas du kommer på tisdag! :)

2011-03-12 @ 12:01:32
Postat av: nora <33

gillar närue frisk hörru <3<3

2011-03-15 @ 18:51:00

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0