svar på kommentar


Hej vill bara säga att din blogg är så bra.
Men har en jätte viktig fråga också (är inte säker på om du kan svara på den) har du något tips på hur man kan få större bröst, utan att operera du asså? Jag börjar få lite ångest eftersom mina VÄGRAR växa och alla andra jag känner har ju as stora och jag har typ inga :(. Jätte tacksam för
svar..


Svar:
Tack så mycket, lite underlig fråga att fråga mig.. haha
Hörde av en kompis att man ska dricka mycket mjölk och massera brösten, HAHA, det kanske inte alls funkar men man kan ju alltid testa :)
Annars så kan jag lova dig att dina bröst kommer att börja växa, det kommer när det kommer, du behöver inte känna någon press, det är inget fel att vara en i mängden, var stolt istället över att du inte har så stora bröst, det kan ju även vara jobbigt med att ha AS stora så som du beskriver att dina kompisar har.
Så stå på dig! Låt ingen trampa på dig!



bild i repris..

Kommentarer
Postat av: Viola

Haha sött

2011-03-16 @ 22:10:25
Postat av: Issa

naaaaaaaawwwww

2011-03-17 @ 21:32:25
Postat av: Leia ♥

Bröst består till största delen av fett om du inte visste det.

2011-03-18 @ 14:20:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en jätte fin fredagskväll :)

2011-03-18 @ 18:03:15
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-03-18 @ 22:40:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: moeexx

bra att hon fråga dig, du som har så stora... 8-)

2011-03-20 @ 20:00:50

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0