Utanför mitt fönster..

..öser regnet ner, fyfan vad gött det är att sitta inomhus med en varm morgonrock runt sig och en kopp te i handen..
Ibland är det faktist roligt att vara sjuk.
Hoppas ni andra söta har det bra i skolan, själv tar man det lugnt och kollar på tv :)
Ska snart sätta på Sex and the city, sen kanske kolla på Desperate houswives.
Älskat livet, förutom hur jag mår då. Nyser, hostar, har feber & snyter mig en gång i minuten.. Inte roligt alls faktist,,
Menmen, eftersom jag inte har så mycket mer at skriva om än att jag myser i min morgonrock så slutar jag här.


Bilder från min födelsedag.
puss

Kommentarer
Postat av: Yaya here again, your stalker

Regnet suger men du vet allt som börjar får ett slut, börjar det regna, slutar det regna. Efter regn kommer solsken och ja du vet vad jag snackar om! Ha det bäst din häst!

2011-03-10 @ 17:28:33
Postat av: Liza

haha vill också vara sjuk å slippa skolan :( göttans att ligga inne å se på serier!

2011-03-10 @ 19:11:34
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut en ny film när du sjunger? fast ta en låt med lite mer power!! din röst e gryyym!

2011-03-10 @ 19:12:18

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0