Nästa: filmkväll

Hejsan alla bloggläsare!
Ska  snart dra till torslanda och hem till Ekman där det är filmkväll! :D
jaja, såg att det var några som blev intresserade av intervjun..
Jo asså jag blev tillfrågad att snacka om facebook med några andra som är typ 3 år yngre än mig, men ni kan ju läsa allt när tidningen publiceras.
det är i GP och kommer publiceras nästa vecka någon gång, säger självklart till när..
Menmen, nu ska jag äta innan jag drar, imorgon blir det Elvira :D
Puss

Dagens outfit: (har andra kläder nu)



Kommentarer
Postat av: Linn

gilla ;)

2011-05-28 @ 00:33:25
URL: http://brunettenspuuss.blogg.se/
Postat av: Fuladuschen <3

OMG! That thing just pointed Fuk u to me!! OMG!!! POLICE!! TAKE HER TO THE HELL!!! SHE WAS MEAN TO ME.



For more fun, call me or visit me blug. JUST COPY THIS ----> fuladuschen-style.blogspot.com



LUW YA, exept the fjortiz... <3

XOXO Your Lidl Honey, Fuladuschen Rambajan.

2011-06-13 @ 10:59:29
URL: http://fuladuschen-style.blogspot.com

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0