IM IN LOVE

okej shit, har sett alla tre pirates of the caribian filmerna nu och är lika kär i båda orlando bloom och johnny depp!
SHIT omg, jag kan liksom inte se sånna filmer för jag går liksom in i en depression.
när jag hde sett Twilight så satt jag varenda dag i typ 3 månader och var ledsen för jag inte kunde få robert pattinson. samma med titanic. det går inte.

JAJA
nu ska jag vila lite sen blir det att tagga för FEEEEEEEEEEEZT
ska på hallooween fest ju och ska klä ut mig till bunny :) HAHA.
porrigt, bilder kommer komma upp senare :)
I natt sov jag hos olivia i hennes takvåning i  stan, shit va fint hon bor, vill också bo där :(
bastu, bio, takvåningsveranda och såååååååååå fint. aja, puss på er <3



man ba orgasm

Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0