Kroppskomplex

Måste bara säga att fyfan vad snyggt det är med kurviga tjejer! Och ni tjejer som är smala och inte kan göra något åt det som är födda smala, ni är också fina! Alla är fina på sitt sett. Jag då tillexempel har alltid varit väldigt smal, hur mycket jag än äter så blir jag liksom inte "tjockare". Och det har jag alltid tyckt varit väldigt tråkigt, för om jag får vara ärlig tycker jag det är super snyggt att vara lite större och ha kurvor. Min bästavän elin har jag alltid avundats. Hon har den finaste kroppen man kan tänka sig, skitsnygg rumpa och stora bröst, naturliga bröst! Och hon själv har nästan alltid skämts för sin kropp, kommer ihåg för nått årsen när hon gick på en linje typ för att trycka ihop sina lår så dom inte skulle se stora ut, sjukt! Och i affärerna när vi provade bikinisar så passade allt på henne medans jag stog där med mina små bröst och inga kurvor. Jag kommer ihåg att efter jag hade varit med henne en helg att jag var så sjukt ledsen & onöjd med min kropp. Och hon kände desamma. Och nu, idag, när jag kollar på min kropp är det en helt annan blick jag har. Även Elin, jag är så glad att se henne när vi festar och hur hon verkligen inte bryr sig ett skit om folk skulle kolla på henne på något sätt. Det gör mig så glad! Vi är verkligen motsatsen till varandra, och det har alltid varit så om en kille gillar mig så gillar dom inte elin, och tvärt om. Men iallafall, jag har lärt mig leva med att "sån här är jag" och det går inte att ändra på, du är fin som du är! Det är våra fel som får oss att bli unika. Glöm inte det. Och kom ihåg att killar tycker det är sjukt osexigt när en tjej skäms eller/och försöker dölja något på sin kropp. Stå för dina fel!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Ida ♥

saknar dig bruden ;/ ♥

2011-11-24 @ 18:13:34

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0