Skoltrött

Förut planerade jag alltid när och hur jag skulle göra min läxor. Jag la fram kläder dagen innan och slarvåt inte alls lika mycket. Jag gick upp direkt när klockan ringde och åt nyttig frukost.
Nu gör jag läxorna i sista stund och orkar inte bry mig typ, när klockan ringer ligger jag typ en halvtimme innan jag går upp och sen när jag väl kommer upp tar det minst en halvtimma att välja kläder. Jag har även börjat slarv ära jättttteee mycket.

Och det värsta är att jag verkligen inte orkar ta tag i något, jag ligger bara i soffan när jag kommer hem även fast jag vet att det måste göras läxor och städa rummet och plockas undan osv osv. Ååååh orkar inte, skolan dödar mig, ge mig lov nuuuuu!


Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0