Hon flyger iväg som ett pappersflygplan

Hej hallo tjena mini penis
Ligger i min soffa nu, helt sjukt att jag har vaknat mellan 13-15 varje dag och idag vaknar jag 06.00 as pigg och kan verkligen inte somna haha.. Jaja. Idag ska jag uträtta lite ärenden. Skulle träffat Elvira men hon är sjuk, falsk vän. Och elin är hos sin pappa, också falsk vän. Haha nr älskar dom<3 menmen. Min nyår var sjuk! Har blåmärken över hela benen och vaknade med intorkad spya i håret haha sjuukt!! Haha! Men jag hade iaf as kul med massa nya människor! Hoppas ni också hade en underbar nyår! Nu ska jag fortsätta kolla på tv tills någon vaknar.. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen otroligt ful

2012-01-05 @ 12:39:55
Postat av: Johanna ❤

Du är verkligen otroligt fin!!!! <3333

2012-01-27 @ 18:40:37
URL: http://skogensgard.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0