studiedag idag :D

hejsan alla söta bloggläsare :)
sittter i min soffa och gosar med min mysiga katt.
vaknade typ halv tio..
tack för en underbar kväll igår tjejor.. kollade på fish tank.
den var inte så bra :S
´ska snart äta frukost sen ska jag plugga, har prov imorgon.. :/
prov i so, nästa vecka har jag typ 2 prov till och veckan därpå har jag yttliggare(stavning) 2 prov..
ROLIGT säger jag bara ..
lägger upp en bild jag tog innan skolan någon, har så lockigt hår på den bilden, det är därför jag gillar den :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Oj shit va många prov du har! :O

jag har bara haft ett och vi ska ha ett nästaa vecka sen har vi typ inga på länge ;) <3

2010-10-07 @ 16:52:03
Postat av: elvira

stryk eller?

2010-10-07 @ 19:13:54
URL: http://sverigestuffastee.blogg.se/
Postat av: YLVA

HAHAHAHAHHHAHAH elvis kom då !!!

asså fubbo dig sofia :(<3

2010-10-08 @ 06:47:51
URL: http://ylvagottfridsson.blogg.se/

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0