Sjuk dag, sjuka tankar och sex and the city

Sitter i soffan med en sovandes Elvira bredvid mig. Idag har det varit en sjuk dag, sjukaste jag varit med om typ.. Sitter och kollar på sommarbilder och kommer på att jag saknar sommaren så enormt mycket! Sena varma sommarkvällar slår nog allt! Man tar med några Goa vänner ut i slottskogen, grillar, dricker öl, tar en cigg och bara njuuuuter av livet. Man kan ha på sig shorts och ett linne utan att frysa det minsta, man drar ut till stranden, dyker i det kalla vattnet som svalkar en. Går upp och solar, är med en bra vän. Äter jordgubbar och dricker cola och allmänt bara njuuuuter av livet. Mmhhmmmm ta mig dit. Det är nästan lite sorgligt att jag redan saknar det när julafton inte ens har varit, fittsverige, det har inte ens kommit snö än. Aja, ha de


Kommentarer

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0