vallhall?

hej alla  söta bloggläsare!
har precis haft ett lååångt och händelserikt samtal med min bbf elinettan<3
förlåt btw för att jag bloggar så sent.. men har helt ärligt inte orkat. har städat hela mitt rum idag efter skolna och rensat hela skiten, blev typ 20 klädesplagg som jag inte ska ha och massa tvåler och bodysaker som jag inte heller ska ha..känns skönt att ha de gjort, nu är det inte lika proppfullt som de va förut iaf.. :D
men men, undrar bara när vallhall discot är, de snackas väldigt mycket om de och undrar bara vad det är..?
aja , imorgon kommer elinett hit och ska sova här, på lördag ska vi nog åka och bada på åby eller ngt liknande, :D har ju mitt nyttiga liv nu :) hoppas det inte gills att äta mjuk pepparkaka..
aja men nu ska jag smörja in mig i brunutansol och stå och dansa till britney spears framför spegeln, som jag alltid gör ? haha ;)
puss på er <3

dagens outfit,



jaaooo, men vi hörs tömorrooow..



Kommentarer
Postat av: sofia<3

fina unge säger ja bara !!! <3

2011-01-14 @ 14:51:49

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0