I whip my hair back and forth

Hejsan alla bloggläsare!
Ska snart ta en dusch ! :D skönt!
Imrgon är det sovmorgon så jäkla skönt!
Haha, sa ju att jag skulle börja på ett nyttigt liv, det gick bra tills nu, min mammas fyllde år så vi hade lite kalas här för henne och då serverades kladdkaka :(
Jag försökte stå emot men det gick verkligen inte :(
Aja, imorgon blir det ändring, jag och min klasskompis Agnes har sagt att vi mpste göra 20 armhävningar och 40 situps varje morgon, om vi inte gör det får man slå den som inte har gjort det hur hårt man vill.. :D
Så nu jävlar Agnes !
Men tänkte bara fråga er om ni vill att jag filmar när jag lottar ut vem som bli veckans blogg? :D
Aja, puss hej <3

Dagens outfit:

Skinnjacka-Bikbok
Halsduk-Tessies
Tjocktröja- venne
Vit tunika-grekland
Jeans-Cubus


Kommentarer
Postat av: ida ♥

är du med eller inte? :o

2011-03-22 @ 20:43:46
URL: http://diarybyida.blogg.se/
Postat av: Anonym

filma!!!!!!!!

2011-03-22 @ 21:16:03
Postat av: sofia jukka ägghuvud andersson<3

SAKNAR DIG SNYGGO !!!!

<3

2011-03-22 @ 21:17:04
Postat av: Johanna ♥

filma!!! ♥

2011-03-23 @ 07:47:50

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0