svar på kommentarer

anonym om Héęêëéj: haha, lilla lilla ylva kolla här vad du skrivit: Hej mitt namn är då somsagt Ylva, jag lever mitt liv till fullo med underbara människor! Jag skriver om allt möjligt i min blogg. (Bloggar bara när jag känner att jag har något vettigt att skriva om). Kommentera gärna!
haha va det inte du som bara bloggar när du har något vettigt att säga/skriva :/ tacksam för svar söt e du
svar: haha vilket liv, hur orkar du?

Anonym om So: Snygg so lärare?jag antar att det var ett shämt! Jag hoppas det va!
svar: verkligen inte :O vad har du emot samuel?

anonym om Nrj experience: hur kom du in skulle va snällt om du svara :)
svar: jadu, om man heter ylva och är snygg så kommer man in vart som helst.


Anonym om Suck, sick: varför gör du aldrig videobloggar längre? :(
svar: har inte haft tillgång till data på länge eftersom den har varit inne på lagning, men nu har jag det så ska försöka hinna med ett sådant också någon dag när jag orkar och har tid.

Anonym om Skolan: hej! undrade bara om du äger din häst eller om du hyr :) och isånnfall hur gör man för att bli skötare på en häst, hur gjorde du? :)
svar: För att göra en väääääääälidigt lång historia kort. Jag fick reda om Herman genom min klasskompis som har sin häst på samma stall.
jag frågade om någon sökte medryttare där och det var herman som gjorde det. det är mist 30 olika ungar som har ridit Herman men inte klarat av honom p.g.a hans betéende , men enveten som jag är så tog jag mig an honom och nu har vi tävlat dressyr cleararound och fått rosett, nu till helgen ska jag kanske vara med i en hopp cleararound.


Susanna om Weheartit: Vilken hemsida tar du dom bilderna ifrån?
weheartit.com

(jag på bild)

puss

Kommentarer
Postat av: vet ej.....

Hej!

vrf är du så himla typ kaxig och egengod...? asso det är inte alltid bra att vara det så du vet! tacksam för svar.!

2011-10-21 @ 21:56:56
Postat av: xxx

Ohhh shit vad sexigt. Vill se mer.

2011-11-02 @ 23:44:26

Kommentera detta inlägg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0